And now for something completely different

 In future media, media minds and matters, minoren
[column col=”3/4″]
Anders zijn. Wordt dat in een wereld waar voor iedere afwijking een pilletje is nog wel geaccepteerd? En kan het in een mediawereld waar ‘authenticiteit’ een vaste brand value is?
We leven in een tijdperk waarbij het enerzijds nooit zo makkelijk is geweest om onszelf uit te drukken. Maar dat doen we allemaal wel met hetzelfde Instagram filtertje. Echt uniek zijn. Onmogelijk of nog nooit zo makkelijk geweest?
Een spannende vraag, die vanuit de invalshoeken van ICT, Kunsten, Journalistiek, Speco en Communicatie op verschillende manieren kan worden ingevuld. Kan kunst nog echt origineel zijn, of is het gestoeld op oude merites? Communiceer je met een individu of is iedereen volgens de Albert Heijn bonuskaart in een target group te vatten? Wat is de zin en onzin van op maat gesneden nieuws? Hoe vat je creativiteit in een algoritme? Kunnen we een sportbeleving echt persoonlijk maken? Kan een mens oorspronkelijk denken of kan een algoritme dat veel beter? Vragen die aan de orde zullen komen binnen ons nieuwe FutureMediaLab thema ‘And now for something completely different.’

Het nieuwe thema vormt het startpunt van onze minoren Media, Minds and Matters en Future Media.
[/column]

Recent Posts
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search